Öne Çıkan Yazı

Teknofest'te ilk gün

Merhabalaaarrr!

Havacılık sevdalılarının festivali Teknofest geldi çattı! Haberlerde sık sık gördüğümüz Teknofestin ilk günü dündü. Ve ben, sevgili arkadaşlar, dün orada bu deneyimi ikinci kez yaşadım ve sizinle paylaşmaya geldim.

Teknofest sabah 9 civarı başlıyor ve akşam 7'ye kadar capcanlı. Dolu bir uçuş takvimi var.

Bütün takvimleri incelemek için tık

Atatürk Havaalanında olan etkinliğe katılım çok yüksek. Türlü türlü Yarışmalar ve etkinlikler var. Hava şovları oradaki etkinliklerin onda biri kadar falan.

Türk Yıldızları
Çeşitli Hava araçlarını yakından inceleme fırsatı buluyorsunuz.



Hatta bazılarının içine girebiliyorsunuz.





Hava araçlarının yanında onlarla ilgilenen çok anlayışlı asker beyefendiler var. Kimsenin fotoğraf çekilme isteğini kırmıyorlar, ben dahil eheh...


Festivalde farklı hava gösterileri de var.



Hatta yanınızda fırsatçı bir bey varsa romantizm de yaşayabiliyorsunuz.

Türk Yıldızlarının çizdiği bir kalp
Redbull standında dans ederken kendini kaybedenler mi dersin, paraşüt deneyimini beklerken sırada güneşte erimeye başlayanlar mı dersin bilmem ama Teknofest her yönünden çok keyifli bir etkinlik. Bilim yarışmaları, yemek standları ve daha fazlası Teknofestte ve pazar gününe kadar sürecek.

Teknofest iletişim bilgileri için tık

Benim gitmem için metro-marmaray-metro gerekti ve güneş görmeden bir buçuk saatte gittim. Bunu göz önüne alarak erken çıkmanızı öneririm.

Herkese iyi eğlenceler!

Yorumlar

  1. Ailecek çok gitmek istedik ama maalesef başka şehirdeyiz:(
    Bu arada bloğunuza mail abonelik butonu koyarsanız daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için çok teşekkürlerrr :) Yukarıda abone ol yazıyor o çalışmadı mı acaba?

      Sil
  2. çok uzak şehre yiaa :) romantizm, uçaklar havadayken, ilginçmiş hihihi :) ah canım bak nasıl da uçuyoooo mucuks :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehheheh :D Aslına bakarsan ulaşımı rahat deep. Hiç yüzeye çıkmadan Ümraniye'den gittim benn

      Sil
  3. ÇOK GÜZEL BİR PAYLAŞIM, TEBRİKLER.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder