Öne Çıkan Yazı

Kıvırcık Pilot'un En Pilot Olduğu Zaman

Merhabalar!

Bugün çok güzel ve yeni bir şey oldu. İlk pilot üniformamı edindim!


Omzumdaki tek çizgi PPL olduğumu belli ediyor. 

Bu üniformayı okulda bazen ve resmi ortamlarda gerektiğinde giyeceğim. Açıkçası başkalarının üzerinde gördüğümde kesin bana yakışmayacak diye düşünüyordum. Düşük bel pantolon düz gömlek falan... Ama giydiğimde hiç öyle olmadı kendime çok yakıştırdım. İnsanın hayallerine bir tık daha yaklaşmasının psikolojisi mi acaba ne?


Gelelim üniformamı nereden edindiğime. Bu alanda çalışan çok fazla yer yok Google amcamıza sorduğumuzda da bir spesifik yeri öneriyor. Fakat benim aldığım yer havacı uçuş dünyası. Kalite açısından tercih edilebilecek bir yer ve gömleklerinin kalıpları da güzel. Eskiden kadın kalıbı üretmiyorlarmış ama artık var. Sadece pantolon belinden ve paçalarından tadilat gerektiriyor. Oradaki abi öğrenci olduğumuzdan bize güzel indirimler yaptığı için bütün parçaları da oradan seçtim.

Hayatımdaki adımlardan güzel bir tanesiydi bu da. İsteyen herkese nasip olsun. 

Mutlu günler dilerim :)

Yorumlar

  1. Yaa ne kadar güzel olmuşsun. Üniforman çok yakışmış. Güzel günlerde giyersin umarım. Çok sevindim senin adına 💜

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış :)
    Keyifle giymek nasip olsun İnşallah.
    Ayrıca arkada gözüken amigurumi oyuncak da çok sevimli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm 🙈 oyuncak çok sevdiğim iki kişinin ortaklaşa hediyesi 😊

      Sil
  3. Dedem askeri pilottu küçükken hayalimdi pilot olmak sonra gözüm yemedi tabi hahahaha :D böyle sizi okuyunca tebessüm ettim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin güzel yorumunuz da beni tebessüm ettirdi 😊😊😊 şimdiki hedefinizde başarılar 🎊

      Sil
  4. oleeey vallahi çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder