Öne Çıkan Yazı

Havacılık Filmleri

Havacılık Filmleri hakkında yazdığımız ilk yazımıza hoşgeldiniz. Bu yazımızda en beğenilen Havacılık Filmlerini değerledik.
TOP GUN
Filmin yönetmenliğini Amerikan aksiyon sinemasının başarılı ismi Tony Scott ve filmin başrol oyuncusu Tom Cruise olmuştur.
Top Gun onur sembolü bir ödüldür. Bunu elde etmek için bu alanda mücadele veren herkes heyecan içindedir.Konusu böyle bir mücadelede zamanına göre güzel bir etki bırakan havacılık filmi ilk tavsiyemdi.

NON STOP
Non-Stop, havada geçen aksiyon dolu bir macera. Kimin suçlu kimin masum olduğunun film içinde belirsizliğe karıştığı bir aksiyon olarak nitelenen filmde Neeson, Hava Kuvvetleri'nden emekli bir askeri canlandırıyor ve uçakta uçan 200 yolcunun hayatı şimdi onun ellerinde.




Catch Me If You Can

1960'larda dünyanın en iyi check fraudunu gerçekleştiren gencin hikayesini anlatan bir filmdir. 16 yaşında dolandırıcılık kariyerine başlamış olup 19unda 3 milyon dolarlık dolandırıcılık yapmıştır. film bu gencin yakalanma/yakalanamama hikayesini işlemektedir. kolay izlenebilir ve zekice düşünülmüş bir hikayeye sahiptir.




Pearl Harbor
Aralarında derin bir dostluk bulunan iki arkadaş, savaşa gitmenin arifesindedirler. İkinci Dünya Savaşı tüm vahşetiyle sürmektedir ve savaşa dahil olan Amerika Birleşik Devletleri, kendi kaderini belirlemek üzeredir. Savaş bu iki insanı da içine katarak, dev bir liman baskınıyla, derin bir vahşet sunacaktır. Savaş her zamanki gibi, görkemli ve kanlıdır.




Kızıl Baron


İngiltere ve Almanya ortak filmi olan Kızıl Baron Birinci Dünya Savaşı’n da bulunmuş ve korkulan bir pilot olan Manfred von Richthofen’ın hayatını anlatmaktadır.
Gelmiş geçmiş en korkutucu pilot olarak adını tarihe yazdıran Richthofen’ın savaşa olan bakışı aşık olduğu hemşire Kate ile değişir.
 Kate ile yaşadığı aşkta savaşın şiddetli yüzü ile yüzleşir.
 Aşkın, başarının ve tarihin derinden işlendiği biyografik film havacılığa olan arzunuzu kamçılayacak cinsten.


UMARIM TAVSİYELERİMİ İZLEYİP BEĞENİRSİNİZ ARKADAŞLAR, 
EĞER ARALARINDAN İZLEDİKLERİNİZ VARSA YORUMLAR KISMINDAN ELEŞTRİ DE EKLEYEBİLİRSİNİZ FİLMLERE. 

AYRICA EKLEMEK İSTEDİĞİNİZ OLURSA BİR SONRA Kİ YAZI DA PAYLAMAMI İSTEDİĞİNİZ FİLMLER YORUMLAR KISMINA BEKLİİİİYORRRUMMMMMMMMM


Yorumlar

  1. Topgun'u seyrettim çok yıllar önce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendin mi peki ? gerçi hatırlamıyor da olabilirsin epey olmuştur :)

      Sil
  2. Liseteye bakınca hiç birini izlememişim. 🙈havacılıkla alaklı sanırım tek izlediğim film Solo Türk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solotürk filmi derken ? öyle bir film var mı cidden? Bu arada bu filmeri de hazır karantinadayken izlemeni tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Yok mu Çağatay Ulusoy oynuyordu.😄 fırsat buldukça izelmek isterim. Şu KPSS derdi yakamı bırakmıyor😄

      Sil
    3. Anladım, o filmin adı ise Anadolu Kartalları :) çok severim genel olarak klasik olduğu için paylaşmadım ama.. Eğer kpss den kurtulabilirseniz bu filmlerle kafa dağıtabilirsiniz ^-^

      Sil
  3. İçlerinden sadece Sıkıysa Yakala'yı izledim. Güzel bir filmdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerini de izlerseniz buraya geri gelip geri bildirim yapar mısınııızzzz lütfeeeenn? :)

      Sil
    2. Olur tabii ki. Yazarım fikrimi mutlaka ☺️

      Sil
  4. top gun ve non stop izlemiştim hatırlatma için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efenim, diğerleriyle ilgili geri bildiriminizi bekliyoruz o haldeee

      Sil
  5. Top Gun gençliğimizin filmiydi:) O zaman çok beğenmiştim. Sıkıysa Yakala' yı pek beğenmeyip yarım bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Top Gun herkesin çağına uyacak bir film bence. Çok beğendim ben :)

      Sil
  6. Netflix'te bir dizi var. Adı, "into the night" havacılıkla ilgili süper bir dizi. Tavsiye. Ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediimmm :D Bazı mantık hatalarını görmezden gelirsek gerçekten iyiydi

      Sil
  7. red baronu izlememişim yaa saoool :) uçak parodileri var, eski filmler ama komik yanii :) airplane adıı :) bir deee, yine nefis bir uçak filmi var yenii, aklımı oynatacağım adı, yönetmeni pedro almodovar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç kaçırmam hemen araştırıyorum deepciğim sağol :D

      Sil
  8. http://sevdeninsiirler.blogspot.com/2016/11/yoruldum.html

    heey, feriha hanım öyküsünü dört aydır yazıyorum da eski bölümleri sildim, geçende bir arkadaşımız okumak istedi, ilk beş bölümü ona gönderdim, bak yukarıdaki linkte :) sonraki bölümleri de göndercem ona, 13 bölüm olcak, sonra son üç bölüm blogumda, ordan okursun, yarın feriha hanım final olcak :) o zaman okuma yarın sonunu sen :) feriha teyzeyi pek sevdi herkes, bitmesin dediler, yani sanırım başka feriha hanım öyküleri de yazıciim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam bunları okur devamını isterim o zamannnnn

      Sil
  9. Sully nasıl olmaz bu listede eeeeeeeeeeeeeeeeeeey Hazerfen Gaga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Alp :D Merak etme baskı yapıyorum şuan yazması için ikincide var :) sevgilerle

      Sil
  10. Bunlardan sadece pearl harbor’u izlemişim :D ama pek hatırlamıyorum eskiden izlemiştim. Non stop listemdeydi, ilk fırsatta izleyeceğim :) diğerlerini de ekledim listeye, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder