Öne Çıkan Yazı

Konuşmayalı Neler Oldu?

 Merhaba sevgili blogcu kankalarım

Aşşırı aşşırı yoğunluktan buralara bakmaya fırsatım olmuyor, olsa bile yazacak enerji ve ilhamı kendimde bulamıyordum. 

Fakat bir süredir özellikle benden küçük arkadaşlarımın pilotlukla ilgili bana ulaşması, sorular sormaları ve istekli olmaları beni yeniden yazı yazmaya teşvik etti.

Size hayatımın kısaca bir özetini geçeyim. Daha sonrasında gerekli enerjiyi toplarsam bunlar hakkında da yazı yazacağım çünkü çok heyecanlı ve merak edilen şeyler oldu.

En son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim mi? Ben artık PPL pilotuyum! Yaaaaniii kendi küçük minik uçağımla buralardan gitsem ve yolda çevirmeye yakalansam ehliyetimi şlaaak diye çıkarabilirim eheh... 


Size AYJET'te geçirdiğim bir haftayla ilgili yazı yazmıştım. Daha sonrasında uçuş eğitimim başladı fakat birkaç sorti sonrası üç aylık karantina dönemiyle uçuşlarımız durmak zorunda kaldı. Araya böyle bir zaman girmesi bizim açımızdan hiç iyi olmadı çünkü normalde olmamız gerekenden çok daha geride kaldık. 

Fakat karantinanın bitmesiyle biz yeniden maskelerimiz, siperliklerimiz, eldivenlerimiz ile uçuşlara devam ettik.


Bildiğiniz temmuzun ortasında astronot gibi kapanmış vaziyette o tabut gibi uçağın içinde uçmak zorunda kaldık ki normal şartlarda bile iki kişi için boğucu bir uçak DA-20...

Eldivenimin altında biriken terden ellerimin buruş buruş olduğunu ve kollarımı kaldırınca biriken terin kollarıma doğru aktığını çok net hatırlıyorum.


Neyse ki böyle böyle bir şekilde yaz sonunu getirdim ve kontrol uçuşundan da başarıyla geçtim. Burada çok durmayacağım çünkü kontrol uçuşu kendi başına bir yazı olabilir.

Evet sevgili dostlarım, sözün özü yorucu ve tüketici bir uçuş eğitiminin ardından tekrar teorik derslerime başladım. Şuanda ATPL teorik öğrencisi olarak devam ediyorum ve sınavlarda da sıkıntı çıkmazsa önümüzdeki yaz uçuşlara devam edeceğim gibi görünüyor.

Bir sonraki yazılar için öneri ve sorularınızı buradan veya instagramdan bekliyorum.

En kısa sürede tekrar görüşmek üzere, sağlıkla kalın 😇

Kıvırcık Pilot.

Yorumlar

  1. oleeey ne güzeeel aferim sanaaa uç uç böceğiiiiim :) her şeyi yaz sen aklına geleen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şeyi yazarsam karışık olur mu diye düşünüyorum :(

      Sil

Yorum Gönder