Öne Çıkan Yazı

Mezun Oldum!

 Mezun Oldum!

Sevgili okuyucular, sizlerle blog sayfamı açtığımdan beri eğitimimle ilgili birçok bilgi paylaştım. Elimden geldiğince sizleri bilgilendirmek ve kendi yaşantımı ufak kesitlerle burada paylaşmak istedim.
Ve şimdi en heyecanlı yazılarımdan birini yazıyorum. Çünkü an itibariyle ben Özyeğin Üniversitesi ve AYJET uçuş okulu mezunu bir pilotum!
CPL kontrol uçuşumu 26 Temmuz 2022 tarihinde uçtum. 
5 yıllık eğitimimin sonuna geldiğime hala inanamıyorum. 
Bu yazının yayın tarihi 2024 olacak yani aradan iki yıl geçtikten sonra yayına alabileceğim çünkü öyle bir roller coaster halindeydi ki hayatım, bu yazıyı son haline ulaştırmak hiç aklıma gelmedi. Bir yazı daha paylaşacağım ve orada işe giriş serüvenimi detaylı anlatacağım. Onu paylaşmam da bir iki yıl sürer mi? umarım hayır 😅
sevgilerimle, Kıvırcık pilot.


Yorumlar